Wniosek o wydanie zaświadczenia dokonania rejestracji sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb i wyrejestrowanie sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb
Wniosek o wydanie zaświadczenia dokonania rejestracji sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb i wyrejestrowanie sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb.
Wymagane dokumenty:
- wniosek- załącznik
Opłaty:
Opłata skarbowa w wys. 17 zł. Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Starostwa Powiatowego w Ostródzie lub na konto Urzędu Miasta w Ostródzie: BNB PARIBAS BANK POLSKA S.A. 25 1600 1462 1027 9414 1000 0016 albo w Oddziale Zamiejscowym w Morągu.
Opłata dotyczy wydania zaświadczenia dokonania rejestracji.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek wraz z dowodem wpłaty należy złożyć w Starostwie, pokój nr 424 lub w Oddziale Zamiejscowym w Morągu.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, w przypadku dużej ilości wniosków - do 14 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 424, tel. (0-89) 642-98-69.
Tryb odwoławczy:
Skarga do Starosty
Podstawa prawna:
1. art. 27 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m (Dz.U.2018.1137).